دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:45 | mohamad |

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:41 | mohamad |

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:17 | mohamad |

س از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

 

Sherlock Holmes Crimes and Punishments PC-CODEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes pc cover دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:39 | mohamad |

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:37 | mohamad |

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 5 مهر 1393 | 18:32 | mohamad |

عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید.

 

Flockers PC-FLT

 

Flockers pc cover دانلود بازی Flockers برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1393 | 11:46 | mohamad |

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

 

 Stronghold Crusader II  cover دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1398 | 11:44 | mohamad |

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:5 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:45 | mohamad |

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:38 | mohamad |

                                                                                                       <<دانلود اختصاصی از ذهکده بازی>>

 

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

…:: DLC جدید بازی با عنوان Total War: ROME II – Caesar in Gaul به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت 1-2-3-4 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Total War: Rome II گیمر را به سال 272 پیش از میلاد می برد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکمفرمایی کند. در این زمان(زمان بازی) هشت فرقه ی مختلف برای انتخاب وجود دارد. وسعت بازی Rome II از جهت حوزه ی تحت پوشش نقشه ی بازی، تعداد افراد هر فرقه و ویژگی های دیگر گسترده تر است. این نسخه ی بازی نسبت به نسخه ی قبل خود بیشتر تحت تاثیر داستان زندگی افراد برجسته ی سیاسی و ژنرال ها و پادشاهانیست که به این دوره اهمیت بخشیده اند.
در این سری از بازی، ژنرال ها نقش حیاتی دارند و بیشتر تاکید داستان بر چگونگی عملکرد امپراتوری ها و حاکمان است. همچنین نمای جدی بازی در جنگ مدیرتی محکم اقتصادی و سیاسی زمان اشاره دارد و مهمترین المنت در ساختار لشکرکشی های Total War: Rome II صف بزرگ فرقه های متعددیست که با هوش مصنوعی کنترل می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلوددریافت نمایید.

ادامه مطالب +دانلود


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 16 تير 1398 | 15:4 | mohamad |

 دانلود بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر

Max Payne 3 PC

(نسخه فشرده شده BlackBox)

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نسخه کامل بازی Max Payne 3 به همراه چهار آپدیت جدید را از سرزمین دانلود دریافت کنید!

 

 

پس از چند سال از ارائه نسخه دوم بازی Max Payne ، سرانجام شایعات به حقیقت پیوست ونسخه سوم این بازی پرطرفدار منتشر شد.

 

ماجرایی که از بازی مکس پین 1 برای شخصیت اصلی داستان (Max Payne) شروع شده بود، در انتهای قسمت دوم این بازی تمام شد. به همین دلیل بیشتر طرفداران این بازی انتظار نداشتند که نسخه دیگری هم از این بازی بسیار جذاب منتشر شود.

 

قسمت سوم بازی Max Payne در حالی منتشر شده که خط داستانی آن ارتباط چندانی به نسخه اول و دوم ندارد. فقط خلق و خوی شخصیت اصلی داستان حفظ شده است. و البته برای راضی نگه داشتن طرفدارن این بازی، افکت های مخصوص آن نیز (مثل حرکات آهسته) همچنان در نسخه سوم وجود دارند.

 

در نسخه سوم این بازی، Max Payne از نیویورک راهی برزیل شده تا در آنجا نقش یک بادیگارد شخصی را بازی کند. او موهای خود را کاملا تراشیده و با ظاهری متفاوت ایفای نقش میکند. اما در این سفر ماجراهایی که به گذشته او مربوط میشود اتفاق می افتد که داستان نسخه سوم را میسازد.

 

فضاپردازی تاریک و سیاهی که در نسخه 1 و 2 این بازی وجود داشت در نسخه سوم کمی تغییر کرده است. دلیل این تغییر احتمالا فشار حامیان مالی و توزیع کنندگان آن است. زیرا شایع شده بود که بازی Max Payne به دلیل محیط سرد و خشنی که دارد باعث افسردگی و حالات روانی نامتعادل در برخی از طرفدارن خود شده است.

 

اما طرفداران دو آتشه این بازی در نسخه سوم کاملا شگفت زده خواهند شد. صحنه های بی نظیر تیر اندازی و تعقیب و گریز، هیجان و استرسی که در کل بازی وجود دارد، و فضاسازی و افکت های صوتی و تصویری مکس پین 3 را در کمتر بازی مشابهی میتوان یافت.

 

اکنون که چند ماه از انتشار نسخه سوم بازی Max Payne 3 گذشته است، میتوانید این بازی را به همراه 4 آپدیت رسمی آن از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

توجه: این بازی به شدت خشن و تاثیرگذار است. به همین دلیل مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 21 خرداد 1398 | 14:55 | mohamad |

 دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

دانلود از دهکده دانلود  

 

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 21 خرداد 1398 | 14:51 | mohamad |

                                  ResidentEvil4 www.Dostpersian.ir دانلود بازی بسیار زیبا و اکشن Resident Evil 4 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و استثنایی Resident Evil 4 که توسط کمپانی معروف و قدرتمند Capcom ساخته شده ، نسخه چهارم سری بازی های شیطان مقیم یا همان Resident Evil را می توان یکی از زیباترین نسخه های این بازی دانست و همچنین عاملی که باعث چشم گیر شدن آن شد جهش فوق العاده آن در گیم پلی و گرافیک بود که می توان آن را تحسین برانگیز دانست ، از ویژگی های منحصر به فرد این بازی صحنه های اکشن و ترسناک به همراه دموهای فوق العاده دیدنی و همچنین داستان کم نظیر آن محسوب می شود که مطمئنا در هیچ بازی ترسناک اکشن آن را سراغ نداریم درادامه مطلب به شرح مختصری از داستان نسخه چهارم می پردازیم . امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 

داستان بازی Resident Evil 4 :
Leon برای پیدا کردن دختر رییس جمهور آمریکا عازم اروپا می‏شود و به دهکده‏ای قدیمی در شمال اسپانیا می‏رود ؛ دهکده‏ای که او گمان میکند در آنجا خواهد توانست سرنخی از اشلی (دختر رییس جمهور) بدست آورد ، اما بنظر میرسد اهالی دهکده و بومی های آنجا برخورد خوبی با او ندارند. اما چرا برخورد اهالی بدین صورت هستند؟ چرا اینان قصد نابودی مرا دارند؟ نه !! اینها انسان نیستند،اما زامبی هم نیستند! پس چه هستند؟ اینها سؤالاتی هستند که در ذهن لیون نقش می‏بندد. در این میان، اهالی دهکده به لیون حمله‏ ور شده و لیون باید از دست آنها فرار کند و برای زنده ماندن به آنها شلیک کند. این مبارزه و گریز ادامه پیدا میکند تا اینکه ناگهان صدای ناقوس کلیسا به گوش میرسد و تمام اهالی متجاوز دست از حمله برداشته و به سویی می‎‏روند. حالا قهرمان داستان ما لیون فرصت میکند تا کمی در دهکده به جست و جو بپردازد تا شاید سرنخی از اشلی بیابد. در حین جستجو، لیون با فردی به نام لوییس سرا برخورد میکند که پلیس مادرید است و ….


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:55 | mohamad |

GUN دانلود بازی غرب وحشی GUN برای PC

GUN – RIP Version

GUN از جمله بازی های قدیمی در سبک وسترن و Open-World است که انتشار آن بر عهده شرکت Activision بوده و در مورد رخداد های غرب وحشی است. این بازی با توجه به سابقه درخشانی که در فروش دارد، از بهترین های سبک Western محسوب می شود و داستانی بسیار جذاب دارد. شخصیت اصلی بازی، Colton White نام داشته و پدری به نام Ned White دارد و در غرب وحشی از کار هایی مانند ماهیگیری و شکار زندگی خود را در کمال آرامش می گذرانند و ماجراجویی خاصی ندارند. Colton در یکی از کشتی ها با دختری به نام Sadie آشنا می شود. پس از مدتی نیرو های مخالف وارد این کشتی می شوند و به خاطر نژاد پرستی، این دختر را می کشند. Ned نیز از این حادثه بازی GUN در امان نمی ماند و جان خود را قدای پسرش می کند و در همان کشتی کشته می شود.

پس از این واقعه تلخ، Colton تصمیم می گیرید تا علل این حادثه را بررسی کرده و از افرادی که در قتل پدرش دست داشتند، انتقام سختی بگیرد. کاربر در بازی GUN باید به این کاراکتر کمک کند تا به هدف خود برسد. ولی رسیدن به این هدف کار ساده ای نبوده و ساعت ها زمان می خواهد تا عوامل شرور را به قتل برساند و از آن ها انتقام بگیرد. همان طور که اشاره شد، سبک این بازی Open-World بوده، یعنی می توانید به طور کاملا دلخواه با تمامی مناطق عرب وحشی سفر کنید و ماموریت های از قبل تعیین شده را به اتمام برسانید. علاوه بر این ماموریت ها می توانید به جمع آوری طلا از معادن مشغول شده و به فردی ثروتمند در غرب وحشی تبدیل شوید. با جمع آوری پول امکان خرید سلاح ها و آیتم های مختلفی وجود داشته که در نبرد های بازی GUN مورد نیازتان است و بدون خرید آن ها نمی توانید در این نبرد های تن به تن پیروز میدان باشید.                                  

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:48 | mohamad |

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 

۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 18 خرداد 1398 | 14:52 | mohamad |

 

 اسکرین شات بازی Breach and Clear, بازی Breach and Clear, تصاویر بازی Breach and Clear, دانلود Breach and Clear, دانلود از سرور داخل ایران Breach and Clear, دانلود بازی Breach and Clear, دانلود رایگان Breach and Clear, دانلود لینک مستقیم سرور ایران بازی Breach and Clear, دانلود لینک پر سرعت Breach and Clear, دانلود مستقیم Breach and Clear, نسخه فشرده بازی Breach and Clear, نسخه کم حجم بازی Breach and Clear, نقد و بررسی بازی Breach and Clear

 

Breach and Clearیک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Gun Media ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی به دنیای استراتژیک تاکتیکی و ترکیبی قدم خواهید گذاشت و فرماندهی نیروهای عملیات ویژه را بر عهده خواهید گرفت و ماموریت برنامه ریزی و اجرای مراحل پر خطر آن را بر عهده خواهید گرفت. اما این فراتر از ماموریت های معمولی خواهد بود. در بازی Breach and Clear می توانید سلاح و تیم همراه خود را در هر مرحله ساماندهی و سفارشی کنید تا در نهایت به کارامد ترین نیروی خود دست پیدا کنید که می تواند در هر چه بهتر طی کردن مراحل کمکتان کند. کنترل افراد به صورت استراتژیک خواهد بود که این خود می تواند به کنترل بهتر انجام بهتر ماموریت کمک کند. با این ویژگی می توانید نگاهی کلی به مواضع دشمن انداخته و تصمیمات بهترین را اتخاذ کنید, البته سطوح بازی از دشواری و پیچیدگی نسبی نیز برخوردار است.

 

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 10 خرداد 1393 | 22:26 | mohamad |

دانلود Halo Spartan Assault, دانلود از سرور داخل ایران بازی Halo Spartan Assault, دانلود بازی Halo Spartan Assault, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Halo Spartan Assault, دانلود مستقیم Halo Spartan Assault, دانلود نسخه CODEX بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه فشرده بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه نهایی بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه کدکس بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه کم حجم بازی Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم CODEX بازی Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم بازی Halo Spartan Assault

سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.

بیشتر


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 10 خرداد 1393 | 22:3 | mohamad |

Dark Souls II دانلود بازی ارواح تاریکی Dark Souls II

PC | Black Box Repack

Dark Souls II نسخه دوم از بازی ارواح تاریکی ساخته شده به دست شرکت Namco Bandai Games برای PC منتشر شده است و گیم پلی آن در حد بسیار بالایی قرار دارد. همان طور که در نسخه اول و Prepair to Die Edition این بازی مشاهده کردیم، تمام تمرکز شرکت سازنده بر روی گیم پلی بوده است، به طوری که بازیکنان تازه کار و معمولی حداقل برای اتمام یک مرحله باید چندین بار تلاش کنند و به پایان رساندن بازی نیز آرزوی هر کاربریست! داستان بازی Dark Souls II ادامه اتفاقات رخ داده در نسخه اول را روایت می کنید، زمانی که شخصیت اصلی مغلوب نیرو های تاریکی و ارواح شده است و حال یک انسان واقعی محسوب نمی شود. در این ورژن باید با در دست گرفتن کنترل او باری دیگر تلاش خود را برای بازگرداندن انسانیست بکنید و امید را در جهان زنده کنید.

نقش آفرینی یا همان RPG سبک اصلی این بازیست که صحنه های خشونت بار و اکشن نیز چاشنی کار شده است و جذابیت بازی را دوچندان کرده است. یک مکانیزم جدید و اصلی در Dark Souls II ایجاد شده است، پس از نابودی دشمنان باید روح آن ها را بگیرید و به مجموعه خود اضافه کنید. به هر میزانی که روح از نیرو های ظالم بگیرید، می توانید آیتم ها و تجهیزات مختلفی را بر همین اساس از قسمت Shop خریداری کنید و با قدرت بیشتری به جنگ با تاریکی بپردازید. داستان بازی Dark Souls II به صورتی طراحی شده است که در برخی از مراحل کاملا امید خود را از دست می دهید و هیچ راه چاره ای برای ادامه بازی پیدا نمی کنید ولی سازندگان اشاره داشته اند که گیمر برای ادامه بازی و غلبه بر گیم پلی خیلی سخت باید کاملا استوار باشد و حتی اگر شد ده ها بار یک مرحله را از ابتدا شروع کند تا در پایان پاداش کار خود را بگیرد و به بخش بعدی راه پیدا کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:17 | mohamad |

The Amazing Spider Man 2 دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider Man 2

PC | Black Box Repack

The Amazing Spider-Man 2 دومین نسخه از عنوان Open-World و جهان باز مرد عنکبوتی برای PC و چند کنسول دیگر است که در 2014 به دست Activison منتشر شده است. Sam Riegel باری دیگر در این نسخه از بازی بازگشته است تا ناجی مردم شهر در نقش مردم عنکبوتی باشد و دشمنانی را که جدیدا پا به عرصه ظلم و تاریکی گذاشته اند، نابود سازد. البته Peter Parker نیز در داستان بازی حضور دارد و نقش به سزایی را در رسیدن شما به موفقیت ایفا می کند و در مراحل زیادی یاری می رساند. شرکت سازنده اعلام کرده است که تاراندازی عنکبوتی و نحوه مبارزه با دشمنان بازی The Amazing Spider-Man 2 بهبود چشم گیری نسبت به قبل داشته است و گشت و گذار در بالای شهر بزرگ New York و سیستم مبارزات لذت خیلی زیادی را نسبت به ورژن اول بازی به کاربر منتقل می سازد.

ماموریت ها در این بازی به دو دسته فرعی و اصلی تقسیم بنده شده اند و قسمت اصلی بخشیست که داستان بازی بر اساس آن روایت می شود ولی ماموریت های فرعی به طور دلخواه انجام می پذیرند و برای هر کدام پاداشی در نظر گرفته شده است. Hero or Menace سیستم جدیدیست که در The Amazing Spider-Man 2 طراحی شده است و به هر میزانی که دشمنان را در سطح شهر نابود کنید، به همان مقدار نیز باعث افتخار مردم خواهید شد و به نام قهرمان شناخته می شوید. هم چنین امکان Upgrade کردن کاراکتر مرد عنکبوتی به مرور زمان و با کسب امتیاز وجود دارد و می توانید آیتم های جدیدی را همانند لباس خریداری و از آن ها استفاده کنید. در بازی The Amazing Spider-Man 2 شاهد گرافیک خیره کننده یا نسل هشتمی نیستیم و تغییرات نسبتا زیادی بر روی گرافیک ایجاد نشده است، بلکه تمرکز سازندگان بر روی گیم پلی و نحوه روایت داستان بازیست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:16 | mohamad |

Air Battles Sky Defender دانلود بازی مدافع آسمان Air Battles Sky Defender

Air Battles Sky Defender یک بازی اکشن و شبیه ساز برای PC است که در سال 2007 توسط Wild Hare Entertainment عرضه شده است و جنگ جهانی دوم را روایت می کند. از همان ابتدای بازی سوار بر یکی از هواپیما های قدیمی آن دوره می شوید و سپس ماموریت هایی را که در هر مرحله بر عهده تان گذاشته می شوند، به انحام می رسانید. مراحل اولیه بازی به عنوان بخش آموزشی برای کسب مهارت های اولیه است تا با حال و هوای جنگ جهانی دوم و هم چنین هواپیما های جنگی آن دوره تا حدودی آشنا شوید پس از گذراندن این دوره در بازی Air Battles Sky Defender وارد محیط واقعی جنگ در مناطق مختلفی از خاک کشور های درگیر خواهید شد تا خود را به عنوان یک قهرمان در این دوره ثابت کنید و به درجات بالاتری نایل گردید.

سرعت عمل در این بازی حرف اول را می زند، زیرا بدون داشتن این ویژگی در مبارزات هوایی که دارید به سادگی شکست می خورید و مغلوب هواپیما های دشمن یا ضد هوایی های زمینی می شوید. ماموریت هایی که در Air Battles Sky Defender وجود دارند، اکثریتشان سری هستند و نباید هیچ یک از افراد دور و برتان از آن ها آگاه شوند. در برخی از مواقع نیز از اوج چند کیلومتری فقط بمب ها را به قسمت های مشخص شده می اندازید و سپس بدون هیچ نشانه ای به مقر فرماندهی باز می گردید. سیستم کنترل هواپیما در بازی Air Battles Sky Defender به خوبی طراحی شده است و تمامی جزئیات در آن رعایت شده اند تا تجربه متفاوتی را از نبرد های هوایی در قالب یک بازی داشته باشید. به همین خاطر نیز این بازی توانسته نمره 7.5/10 وبسایت بزرگ Gamespot دریافت کند و در بین بهترین عناوین سبک خود در سال انتشار باشد و رضایت طرفداران را به خود جلب نماید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:13 | mohamad |

Shrek 2 Team Action دانلود بازی شرک Shrek 2 Team Action

Shrek 2 Team Action نسخه دوم از بازی شرک در سبک ماجراجویی برای PC است و پس از موفقیت های به دست آمده انیمیشن آن در 2014 توسط Activision ساخته شده است. تمامی شخصیت های دوست داشتنی که در انیمیشن وجود داشت در این بازی نیز طراحی شده اند و به اتفاق هم عازم یک ماجراجویی بزرگی می شوید تا مشکلات و معما های به وجود آمده را رفع کنید و باری دیگر با صلح و آرامش در سرزمین زیبایتان به زندگی مشغول شوید. نحوه بازی Shrek 2 Team Action به این گونه است که چهار کاراکتر را به دلخواه انتخاب می کنید و سپس مرحله را آغاز می کنید. سه نفری که انتخاب می شوند، می تواند دوستانتان باشند که از طریق اینترنت با شما در ارتباط هستند یا می توانید اختیار همه آن ها را به تنهایی بر عهده بگیرید و هر کدام را در جای مناسب به کار ببرید.

Princes Fiona, Donkey Puss in Boots و Lil’Red از جمله افرادی هستند که به جز خود شرک قابل انتخاب اند و هیچ یک از دشمنان نمی توانند در مقابل توانایی همدیگر آن ها مقاومت کنند. مکان ها و Location های Shrek 2 Team Action بیشتر در جنگل زیباییست که شرک قبلا در آن زندگی می کرد اما حالا بخشی از آن به دست دشمنان افتاده است و آرامش را از موجودات ساکن آن منطقه گرفته اند. در این بازی سعی شده است تا محیط های نسخه دوم انیمیشن شرک و حتی بیشتر از آن به طور کامل به تصویر کشیده شود. Billy Goat’s Gruff Bridge و the Spooky Forest دو محلی هستند که هیچ اثری از آن ها در کارتون دیده نمی شود ولی در بازی Shrek 2 Team Action وجود دارند و ماجراجویی در آن ها لذت دیگری به کاربر می بخشد. چون بازی چندین سال پیش طراحی شده است، گرافیک چندین ندارد ولی گیم پلی آن مناسب است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:11 | mohamad |

The Godfather 1 دانلود بازی پدر خوانده The Godfather 1 برای PC

The Godfather 1 از بازی های قدیمی و پرطرفداری است که در سال 2006 توسط Electronic Arts منتشر شده است و داستان فیلم مشهور پدر خوانده را به تصویر می کشد. اولین صحنه از بازی سال 1936 را نشان می دهد که وارد سیسیلی ایتالیا شده اید و جلوی چشمانتان Johnny Trapani یعنی پدرتان را به قتل می رسانند و از طرفی با مراسم ازدواج Don Vito Corleone مواجه می شوید که به طور کلی ذهنتان را پریشان می کنند. به خاطر اتفاقات افتاده شده در همان اوایل بازی The Godfather 1 تصمیم به انتقام از قاتلان پدر می گیرید و هم چنین برای به دست گرفتن گروه مافیایی شهر تلاش می کنید. بازی به صورت Open-World یا همان جهان باز است و به طور اختیاری می توانید وارد داستان بازی شوید و یا به اختیار به ماموریت های فرعی دیگری بپردازید که لذت بیشتری دارند.

پس از انجام ماموریت های اولیه، حال به یک جنایت کار بزرگ در ایتالیا تبدیل شده اید و نیرو های پلیس همه جا را برای پیدا کردن شما زیر و رو می کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. برای تبدیل شدن به یک خلافکار حرفه ای در ابتدای The Godfather 1 نیاز به اسلحه و تجهیزات نظامی دارید تا دشمنانتان را در عرض چند لحظه به قتل برسانید و به اهداف خود برسید اما برای خرید تمامی این آیتم ها نیاز به پول دارید. پس از تکمیل کردن هر ماموریت مبلغ نسبتا خوبی به بازیکن داده می شود ولی اگر می خواهید در طول مدت زمان کوتاهی به یک میلیادر تبدیل شوید، باید به دستبرد بانک ها فکر کنید. تمامی بانک ها در بازی The Godfather 1 علاوه بر این که دارای سیستم امنیتی مجهزی هستند و هیچ خطا یا اشتباهی نمی کنند، نیرو های پلیس نیز با دفت مراقب آن ها هستند. پس نیاز به سرعت عمل فوق العاده زیادی دارید تا سرقت را انجام بدهید و از بانک فرار کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:8 | mohamad |

Made Man دانلود بازی انتقام جو Made Man

Made Man عنوان بازی نسبتا قدیمی با حجم مناسب در سبک اکشن و شوتر سوم شخص برای PC و Play Station 2 است که به دست کمپانی Aspyr در سال 2007 منتشر شده است. زمانی که نسخه RIP این بازی با حجم بسیار پایینی عرضه شد، همگان را به حیرت آورد و با وجود این که هیچ یک از بخش های بازی حذف نشده بود، حجم نسخه اصلی تقریبا ده برابر نسخه کم حجم شده است. Joey Verola نام شخصیتیست که از ابتدای بازی، هدایت او را عهده دار خواهید شد و یک سرباز معمولی در ارتش آمریکا است اما با توجه به فشار هایی که دولت به او وارد کرده است، تصمیم به ایجاد سبک زندگی جدیدی برای خود کرده است. اما این زندگی در بازی Made Man بر پایه خون و خونریزی بنا شده و به هیچ وجه امنیت و سلامتی او تضمین در دوران زندگی نه چندان طولانیش نمی شود.

اتمسفر جنگ Vietnam باعث تغییر در افکار و روان او شده و تصمیم گرفته تا عاملان چندین جنگ اتفاق افتاده را به قتل برساند و در کنار آن پول خوبی را به جیب بزند. به طور کلی در داستان Made Man با افراد مختلفی به عنوان دوست همکاری می کنید که Phil Lombardi , Johnny ‘Eggs’ Biondo و Jade Li از جمله آن ها هستند. این شخصیت های فرعی باعث تحقیق بخشیدن به اهداف اصلیتان می شوند و با فراهم ساختن زمینه موفقیت در برخی از مواقع از شما پولی دریافت می کنند. به هر قدری که افراد مشخص شده را از میان بردارید، میل باطنیتان به قتل بیشتر می شود و به دنبال آن سفر های مختلفی را آغاز خواهید کرد. پس از گذراندن بخش Vietnam در بازی Made Man به جنگل های Brooklyn سفر می کنید تا ماموریت های سری خود را در آن جا هم به اتمام برسنید و خود را به اثبات برسانید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی ارایشی مرحله ای+ بازىهاىاکشن+ دانلود برنامه باحال در کامپیوتر+ دانلود بازی کم حجم جدید سال برای کامپیو تر+ بازی قدیمی کامپیوتر اکشن+ دانلود بهترین بازی های اکشن جهان+ بازی های زیاد برای کامپیوتر+ دانلودرایگان بازیهای جنگی منفی 18 سال+ بازی رایانه باحال+ بازی تفنگی کامپیوتری+
 

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 3 خرداد 1393 | 12:46 | mohamad |

Dynasty Warriors 8 دانلود بازی جنگجو Dynasty Warriors 8

PC | Black Box Repack

Dynasty Warriors 8 آخرین نسخه از بازی خاندان جنگجویان در سبک Fighting و Hack and Slash و انحصاری Play Station است و جدیدا برای PC هم انتشار یافته است. Koei که منتشر کننده این بازی می باشد، در این نسخه سعی نموده تا گرافیک و کیفیت تصویر متفاوتی را نسبت به قبل برای طرفداران این سری طراحی کند و مبارزات هیجان انگیز و با کیفیتی را تجربه کنید. داستان اصلی بازی Dynasty Warriors 8 در مورد سه پادشاه کشور پهناور چین با نام های Yu Jin, Zhu Ran و Fa Zheng است که هر یک برای رسیدن به حکومت سلطنتی چین تلاش می کنند و هر کسی را که جلودار آن ها باشد، از بین می برند. در بازی Dynasty Warriors 8 باید یکی از این فرماندهان را برگزینید تا از همان مرحله اول وارد نبر های سخت و خونین این سه تن شوید و برای به دست گرفتن قدرت هر ماموریتی انجام دهید.

مهارت در جنگ و ضربه زنی به صورت مداوم از مهم ترین تاکتیک های نظامی در بخش فردی محسوب می شود اما برای داشتن یک نبرد خود باید قدرت مدیریتی خود را هم به رخ دشمنان بکشید. داشتن استراتژی مناسب در حرکت دادن نیرو های خودی Dynasty Warriors 8 و هم چنین آرایش نظامی مناسب آن ها باعث به وجود آمدن تلفات به مراتب کم تری می شود و به اهدافتان به مرور زمان دست پیدا خواهید کرد. تعداد لشکریان و افرادی که با شما دوست هستند، خیلی کم است و به نوعی قدرت نوپا هستید اما با کسب پیروزی در نبرد هایی که پیش رویتان خواهید داشت، می توانید گروه ها و قابل مختلفی را به سمت خود بکشانید و با آن ها علیه دو پادشاه دیگر مبارزه کنید. داشتن اتحاد در بازی Dynasty Warriors 8 یک اصل مهم به حساب می آید و بدون آن به هیچ وجه نمی توانید طعم لذت بخش پیروزی را بچشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی های جنگی ترین بازی در ایران+ دانلود بازی های رزمی 2014 برای کامپیوتر+ دانلود بازی کام÷وتری+ دانلد بازی های 8 سال به بالا+ مجموعه بازی های اکشن برای کامپیوتر+ دانلود بازی اکشین+ بهترین بازی های رایگان اکشن+ باکیفیت ترین بازی کامپیوتر دنیا+ بازیهای کم حجم تفنگی کامپیوتری+ بازی شمشیری و تفنگی برای کامپیوتر+
 

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 3 خرداد 1393 | 12:44 | mohamad |

Max TCoB دانلود بازی مکس Max The Curse of Brotherhood

PC | Reloaded Version

Max The Curse of Brotherhood ورژن جدیدی از مجموعه بازی های مکس و ماژیک جادویی برای کامپیوتر است که Microsoft Studios آن را در سال 2014 منتشر کرده است. Max باری دیگر به داستان بازی برگشته است تا مشکلات و معما های به وجود آمده را با ماژیکش حل کند و راه حل های مناسبی را برای گذراندن هر یک از مراحل با کمک بازیکن مطرح کند. شاید در ابتدا، با روند قانع کننده ای مواجه نشوید، چون تا حدودی ساده طراحی شده است تا افرادی که نسخه های قبل این بازی را تجربه نکرده اند، با محیط و استفاده از ماژیک جادویی آشنا شوند. پس از این که در بازی Max The Curse of Brotherhood مراحل آغازین را رد کردید، راه ها و موانع بسیار پیچیده تری منتظرتان هستند که تنها با طراحی یک نردبان یا پل چوبی قادر به عبور از آن ها نخواهید بود.

در این نسخه سعی شده است تا میزان سختی بازی نسبت به قبل افزایش پیدا کند و این خلاقیت کاربر است که باعث پیدا شدن راهی برای گذر از موانع می شود. اما مهم ترین ویژگی که در Max The Curse of Brotherhood دیده می شود، تخریب پذیری محیط و هم چنین استفاده از اجزای مختلف آن برای حل مشکلات است. به عنوان مثال می توانید از شاخه درختان یا آیتم های مختلفی که بر روی زمین قرار داده شده اند، برای ساخت چیز جدید اقدام کنید. با وجود این که ماژیک بهترین وسیله برای طراحی راه ها محسوب می شود، اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید، زیرا مقدار محدودی از جوهر داخل آن وجود دارد. گرافیک بازی Max The Curse of Brotherhood با توجه به این که از سبک پلتفرمر و 2.5 بعدی بهره می برد ولی به بهترین شکل طراحی شده است و با همراه گیم پلی عالی آن، یک بازی جذاب را برای دوستداران مکس به ارمغان آورده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی جنگی 13 سال+ بازی شهرسازی با گرافبک بالا برای اندروید+ دانلود بازی دخترانه برای کامپیوتر افلاین+ دانلود بازی مدیریتی برای کامپیوتر با حجم بالا+ دانلود رایگان بازی کامپیوتری رایگان+ دانلودجدیدترین بازی های لب تاب2014+
 

موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 3 خرداد 1393 | 12:43 | mohamad |

Blitzkrieg دانلود بازی جنگ جهانی دوم Blitzkrieg

Blitzkrieg از جمله بازی های استراتژیک و اکشن مخصوص کامپیوتر است که توسط شرکت CDV منتشر شده است و رخداد ها و نبرد های جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. به طور کلی در این بازی سه Campaign وجود دارد که در تاریخ هم همین طور بوده است و کاربر می تواند به طور دلخواه یکی از آن ها را برگزیند و وارد بازی شود. شوروی، آمریکا و بریتانیا، آلمان سه طرف جنگ هستند که به آن ها اشاره شد. جنگ جهانی دوم را آلمان ها شروع می کنند و به طور طوفانی جلو می روند و هیچ یک از کشور ها نمی توانند جلوی ماشین آدم کشی هیلتر را بگیرند. به همین دلیل هم کشور های آمریکا و انگلیس با یکدیگر در تاریخ و هم چنین بازی Blitzkrieg پیمان می بندند تا جلودار او باشند و به هر نحوه که شده، مانع جنایات بزرگ آن در کشور های مخلتفی از جهان شوند.

شوروی نیز از غافله عقب نمی ماند و برای حفظ منافع خود وارد جنگ جهانی دوم می شود و باری دیگر رعب و وحشت در جای جای جهان رخنه می کند. پس از انتخاب Campaign در Blitzkrieg وارد جنگ با کشور های دشمن می شوید و باید استراتژی های بسیار خوبی را برای هدایت سربازان و نیرو های نظامی خود به کار ببرید. تمامی سلاح ها، تانک ها، هواپیما های جنگی و ماشین های نظامی و هر چیزی که برای جنگ لازم است، در اختیار بازیکن قرار گرفته اند و برای پیروزی باید تلاش کنید. در بازی Blitzkrieg بعد از این که مکانی برای حمله مشخص شد، ابتدا با هواپیما ها باید بمباران را شروع کنید و سپس با تانک ها قسمت های مهم دشمن را نابود سازید. سپس نیرو های پیاده خود را با ماشین های جنگی مستقر می کنید تا بخش اصلی حمله را آغاز کنید. با کسب پیروزی می توانید غنائم جنگی خود را همچون اسلحه ها از دشمن بردارید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 3 خرداد 1393 | 12:38 | mohamad |

                        Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PCبازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 15 بهمن 1392 | 11:15 | mohamad |

دانلود بازی Call Of Duty : Modern Warfare 2 - نسخه اورجینال

(دانلود اختصاصی دانلود بازی)

 

                                             

 

مدتی پیش، نسخه کرک شده بازی معروف Call Of Duty : Modern Warfare 2 که به فارسی (ندای وظیفه، جنگ مدرن2) هم ترجمه شده است، در سایت سرزمین دانلود و برخی سایت های دیگر دانلود فارسی قرار گرفت و با استقبال خوبی هم مواجه شد. حتی آهنگ انتهایی این بازی هم مورد استقبال بازدید کنندگان سایت سرزمین دانلود قرار گرفت.

 

اما امروز برای شما عزیزان، نسخه اورجینال بازی Call Of Duty : Modern Warfare 2 را قرار داده ایم.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 15:40 | mohamad |

دانلود بازی مرده متحرک، فصل غریزه نجات

The Walking Dead, Survival Instinct

 

 

 

 

سریال مرده متحرک (The Walking Dead) چند سال است که به صورت دنباله دار از شبکه های تلویزیونی دنیا پخش میشود و هنوز هم پخش آن ادامه دارد. این سریال را میتوان با سریال هایی مثل گمشده (Lost) و فرار از زندان (Prison Breack) مقایسه کرد.

 

ماجرای این سریال از این قرار است که دنیا رو به نابودی رفته و همه انسان ها تبدیل به زامبی شده اند. قهرمان داستان این سریال (Daryl Dixon) جزو معدود افرادی است که هنوز انسان است و باید برای زنده مانده تلاش کند. مبارزه و فرار او از دست مردگان متحرک یا همان زامبی ها، داستان اصلی بازی را شکل میدهد. در راه تلاش برای زنده ماندن، او از اسلحه های مختلفی که به دست میآورد نیز استفاده میکند.

 

بازی های مختلفی از روی این سریال تولید شده اند. اما فقط بازی کمپانی Telltale Games توانسته است حق مطلب را ادا کند.

 

داستان بازی The Walking Dead, Survival Instinct دقیقا از روی خط اصلی سریال ساخته شده است. در این بازی شما در دنیایی که توسط زامبی ها اشغال شده است تنها مانده اید و باید با کمک اسلحه هایی که پیدا میکنید جان خودتان را نجات دهید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 27 دی 1392 | 12:1 | mohamad |

Ratatouille انیمیشن موش سر آسپز با دوبله فارسی Ratatouille 2007

نام انیمیشن: Ratatouille – موش سرآشپز

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: موشی با استعداد به نام رمی به آشپزی علاقه‌ی بسیاری دارد و در این کار نیز ماهر است ولی به دلیل موش بودن قادر به نشان دادن استعداد خود نیست . طی اتفاقاتی او با پسری جوان آشنا می شود که به استعداد او پی می برد و آن ها تصمیم می گیرند تا باهم آشپزی کنند تا اینکه متوجه می شوند که آلفردو لینگوینی پسر صاحب رستورانی است که در آن کار می کنند و سرآشپز معروف پاریس یعنی آگوسته گوستو دیگر زنده نیست و تمام میراثش به پسرش می رسد ولی در این بین سرآشپز اصلی رستوران نمی خواهد لینگوینی به حقش برسد …


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 13 دی 1392 | 22:44 | mohamad |

14pes دانلود بازی فوتبال PES 2014 برای کامپیوتر

کرک جداگانه اضافه شد

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده ؛ کرک در داخل پوشه بازی موجود میباشد BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

 

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

 سریال بازی برای دوستانی که برای نصب بازی با مشکل مواجه شدند : WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 13 آذر 1392 | 14:28 | mohamad |
James Bond 007 Quantum of Solace | 1259 MB

 

%287%29 دانلود بازی 007 James Bond 007 Quantum of Solace

توضیحات: امروز برای شما دوستان بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز ۰۰۷ James Bond 007 Quantum of Solace را تهیه کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم ذره ای آرامش از سری فیلم های ۰۰۷ توسط کمپانی پرآوازه و بسیار مشهور Activision برای پلتفرم PC منتشر شده است ، همزمان این بازی نیز بر روی پلتفرم هایی همچون PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Windows, Wii and Nintendo DS تولید شد که نشان از آن دارد که Activison مثل همیشه دل همه گیمری را با تولید بازی ها برای تمامی کنسول های بازی شاد می کند فیلم ذره ای آرامش همانند شماره قبلی خود یعنی کازینو رویال از فروش و طرفدار زیادی برخوردار شد و سازندگان بازی را مجاب به ساخت یک بازی با همین نام و سبک کرد ، بازی James Bond 007 Quantum of Solace یک بازی بسیار هیجان انگیز و زیباست که شما همانند داستان فیلم بازی را جلو می برید ، گویی که خود در نقش مامور ۰۰۷ هستید که امیدواریم از این بازی زیبا و جذاب لذت ببرید.

 


 
برچسب ها: 

 

 

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 2 آذر 1392 | 19:45 | mohamad |

%20%281%29 دانلود بازی Battlefield 4

توضیحات: پس از مدت زیادی صبر ، بالا خره بازی معروف و محبوب Battlefield 4 به بازار آمد. امروز ما قصد داریم بازی Battlefield 4 را برای شما علاقه مندان به بازی های اکشن قرار دهیم. داستان بازی Battlefield 4 در مورد یک گروه مخوف ایالات متحده است که قصد دارند چند ژنرال اسیر شده در دست چینی ها را آزاد کنند و فراری دهند. برخلاف قبل در بازی Battlefield 4 یک اتفاق عجیب و بسیار جالب را خواهیم دید و آن وارد شدن به زندگی خصوصی افراد گروه در بازیBattlefield 4 است. بنظر این بازی در نگاه اول از داستان خوبی برخوردار است. البته بازی Battlefield 4 در قسمت گیم پلی و صدا گذاری و گرافیک هم بی نظیر می باشد. امیدواریم از این بازی لذت کافی ببرید….

 

اشتراک گذاری

 
 

برچسب ها: 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 2 آذر 1392 | 19:39 | mohamad |
دانلود بازي Gta IV با حجم بسيار کم
 

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط ۶۶ کیلوبایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به ۶ گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 2 آذر 1392 | 18:15 | mohamad |

 

وارکرفت 3 | Warcraft 3

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ۳ Warcraft، در سال ۱۹۹۵ برای اولین بار و از سوی کمپانی Blizzard Entertainment برای PC منتشر شد. این بازی استراتژیک در هر دوره ای که با نسخه ای جدید منتشر شد توانست بسیار پرطرفدار جلوه کرده و نظر منتقدان و هواداران بازی های کاوپیوتری را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و به رتبه پرفروش ترین بازی سال دست یافت. با عرضه نسخه سوم Warcraft در سال ۲۰۰۲ بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخ داد و این بازی به عنوان مرکز توجه تمامی علاقه مندان به بازی های استراتژیک کامپیوتری قرار گرفت.Warcraft III نام نسخه ای پرطرفدار و محبوب از Warcraft می باشد که اکثر طرفداران این گونه بازی ها با آن آشنایی کامل دارند و از مطرح ترین بازی های گیم نت و تحت شبکه در ایران و کشورهای دیگر محسوب نمود.

ویژگی های بازی Warcraft III:
- هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب
- از محبوب ترین بازی های رایانه ای استراتژیک
- امکان بازی تک نفره یا گروهی
- عکس العمل‌های سریع
- دارای ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی
- امکان خلق استراتژی های جدید
- و …

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید


دسته بندی : دانلود بازی وارکرفت ۳ | warcraft 3 برای کامپیوتر، دانلود بازی کامپیوتر، دانلود بازی، دانلود بازی اکشن برای کامپوتر


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 30 آبان 1392 | 14:21 | mohamad |

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده بلک باکس

 

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 30 آبان 1392 | 14:11 | mohamad |

 

بازی Prince of Persia 2 warrior within نسخه دوم بازی Prince of Persia یا شاهزاده ایرانی از محبوبترین سری بازیهای اکشن است که تاکنون ۵ نسخه مختلف از آن برای کامپیوتر روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را که در سال ۲۰۰۲ با نام بازی Prince of Persia 2 warrior within روانه بازار شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد بازی دریافت کرد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . داستان بازی Prince of Persia 2 warrior within چند سال پس از نسخه اول بازی پیگیری میشود . جایی که پرنس به سرزمین مادری خود بابل بازگشته اما به علت اتفاقتی که در نسخه اول افتاده در آنجا تحت تعقیب موجدی هیولا با نام داهاکا قرار میگیرد که مامور زمان است و به دنبال کشتن شاهزاده است . 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 13:17 | mohamad |

 

Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg
 دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز ميهن دانلود قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت  مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران  Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد . مي توانيد اين بازي جذاب و پر هيجان را براي اولين بار از ميهن دانلود دريافت نماييد . 
خريد بازي كامپيوتري فرار از زندان در 2 دي وي دي  با قيمت 5500 تومان ارسال به تمام نقاط ايران

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:47 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد